HTML

nathanp kajás dolgai

Ételek, italok, és dolgok körülöttük
Konkrétabban

Friss topikok

  • naneee3: Hűűű! Pont így szeretem. Rengeteg sonkát spóroltam össze húsvétkor, így napokig kitolhatom az élve... (2012.04.11. 21:24) Un hemendex, mademoiselle?
  • Yvettebabacool: @Celtic: a babot ha felig megfozod a finglevet le kell rola folyatni, akkor fingmentes lesz (2010.08.05. 21:15) Mistadobalina Mr. BAB Dobalina
  • Yvettebabacool: A hazi kecsop jelentoseget a mai magyar asszonyok haztartasaban alabecsulni igencsak fegyelmezetle... (2010.08.05. 21:13) Házi ketchup
  • regisztráltam: Áááá! Egyik fő kedvenc kaja!! Mennyit ettünk az utcai árusoknál ilyet odaát! Telitalálat. (2010.03.11. 19:30) Csevapcsicsa vagy mi a picsa
  • readea: Ale lubię Zubrówkę z sokiem jabłkowym i bez. (2010.03.05. 19:59) Rześki Ogórek

Linkblog

2009.07.29. 09:00 chef nathanp

Mi a merőkanál?!

Címkék: mi ez

Szeretek enni. Ezzel persze sokan vagyunk így, de én főzni is szeretek. Ha azt gondolod, ez mennyire buzis má', akkor felejtsd el a blogot. Ha nem, akkor élvezd, szólj hozzá, mondd el a saját tuti fortélyaidat, vagy oktass ki, ha úgy érzed, vétek néhány hozzávalót úgy összeereszteni, ahogy én teszem.

Kaját csinálni egyedül is lehet, de egy jó vacsora, néhány finom falat alapvetően társaság-igényes. Ráadásul minden étel egy külön történet. Vagy legalábbis van körülötte sztori. Így aztán minden posztban lesz

  1. egy étel
  2. egy lazán kapcsolódó történet, benyomás, miegymás

Le kell szögezzem, hogy nem vagyok szakács, borszakértő meg távolról sem. Az alapanyagok tekintetében a frissre/termelőire/prémiumra esküszöm, de gyakran hajlandó vagyok kompromisszumot kötni, különösen, hogy nincs minden sarkon piac és Culinaris.

A merőkanállal csak úgy merítek. Kedvenc kajákból, meg a körülöttük lévőkből.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://merokanal.blog.hu/api/trackback/id/tr911275024

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása